ԱՄՆ-ի նորընտիր նախագահ Դոնալդ Թրամփը, պաշտոնը ստանձնելու առաջին իսկ օրից, ծրագրում է վերականգնել իր «առավելագույն ճնշման ռազմավարությունն Իրանին սնանկացնելու համար»՝ գրում է Financial Times-ը: «Առավելագույն ճնշման» արշավը նպատակ ունի զրկել Իրանին բանակը հզորացնելու հնարավորությունից, սակայն վերջնական նպատակը Թեհրանին միջուկային նոր համաձայնագրի շուրջ բանակցությունների մղելն է։               
 

Ի­տա­լիա­յի շուն­չը Ժա­մա­նա­կա­կից ար­վես­տի թան­գա­րա­նում

Ի­տա­լիա­յի  շուն­չը Ժա­մա­նա­կա­կից ար­վես­տի թան­գա­րա­նում
21.01.2020 | 01:15
Երևա­նի Ժա­մա­նա­կա­կից ար­վես­տի թան­գա­րա­նում տե­ղի ու­նե­ցավ հան­րա­հայտ ի­տա­լա­ցի նկա­րիչ Կառ­լո Մոն­տար­սո­լո­յի կտավ­նե­րի «Լույս, ձայն, գույն» խո­րա­գի­րը կրող ցու­ցադ­րու­թյու­նը: Մի­ջո­ցա­ռու­մը կազ­մա­կեր­պել է «Մոն­տար­սո­լո» ըն­կե­րակ­ցու­թյու­նը` ՀՀ- ում Ի­տա­լիա­յի Հան­րա­պե­տու­թյան դես­պա­նու­թյան ա­ջակ­ցու­թյամբ, Ի­տա­լիա­յի ար­տա­քին գոր­ծե­րի և մի­ջազ­գա­յին հա­մա­գոր­ծակ­ցու­թյան նա­խա­րա­րու­թյան հո­վա­նա­վո­րու­թյամբ:
Ժա­մա­նա­կա­կից ար­վես­տի թան­գա­րա­նի տնօ­րեն Նու­նե Ա­վե­տի­սյանն ա­սաց, որ մեր օ­րե­րում մշա­կու­թա­յին դի­վա­նա­գի­տու­թյու­նը շատ մեծ դեր ու­նի եր­կր­նե­րի և ժո­ղո­վուրդ­նե­րի մեր­ձեց­ման գոր­ծում: Նա կար­ծում է, որ մենք ևս հնա­րա­վո­րու­թյուն կու­նե­նանք Ի­տա­լիա­յում ներ­կա­յաց­նե­լու հայ ար­վես­տա­գետ­նե­րին, Հա­յաս­տա­նում կշա­րու­նա­կենք ներ­կա­յաց­նել Ի­տա­լիա­յի ար­վես­տա­գետ­նե­րին: ՀՀ-ում Ի­տա­լիա­յի դես­պան Վին­չեն­ցո Դել Մո­նա­կոն ա­սաց, որ Կառ­լո Մոն­տար­սո­լո­յի ար­վես­տը կարևոր տեղ է գրա­վում 20-րդ դա­րի ար­վես­տում, նշեց նաև, որ նկա­րի­չը կա­րո­ղա­ցել է գույ­նը, լույ­սը, ձայ­նը ներ­դաշ­նակ կեր­պով ներ­կա­յաց­նել: ԿԳՄՍ նա­խա­րա­րի տե­ղա­կալ Նա­րի­նե Խա­չա­տու­րյանն ի լրումն նկա­տեց, որ քա­ղա­քա­կան գոր­ծիչ­նե­րը ևս կա­րող են այդ­պես վար­վել և դա կլի­նի լա­վա­գույն դի­վա­նա­գի­տու­թյու­նը. «Ժա­մա­նա­կա­կից ար­վես­տը շատ հե­տաքր­քիր է, ընդ­հան­րա­պես, լավ է ծա­նոթ լի­նել այ­սօր ապ­րող կամ մեզ­նից ոչ վա­ղուց հե­ռա­ցած ար­վես­տա­գետ­նե­րի ստեղ­ծա­գոր­ծու­թյուն­նե­րին և ընդ­հան­րու­թյուն­ներ փնտ­րել ան­տիկ ար­վես­տի հետ: Են­թադ­րում ենք, որ իր հայ­րե­նի բնաշ­խար­հը ՝ «կա­տա­ղած» Վե­զու­վը և հրաշք Մի­ջերկ­րա­կա­նը ի­րենց ազ­դե­ցու­թյունն են թո­ղել նկար­չի վրա և ձևա­վո­րել նրա աշ­խար­հա­յաց­քը»: Նա­խա­րա­րի տե­ղա­կալն ըն­դգ­ծեց նաև, որ փո­խա­դարձ այ­ցե­լու­թյուն­նե­րից նոր ծրագ­րեր կծն­վեն:
Նկար­չի գոր­ծե­րը, ո­րոնք ցու­ցադր­վում են ժա­մա­նա­կա­կից ար­վես­տի թան­գա­րա­նում, «Մոն­տար­սո­լո» ըն­կե­րակ­ցու­թյան ար­խի­վա­յին հա­վա­քա­ծուի մաս են կազ­մում:
«Նշան­ներ և հն­չյուն­ներ», «Ծով, ա­լիք­ներ, ամ­պեր, քա­մի», «Սա­ղարթ­ներ» և «Վե­զու­վյան լա­վա­ներ» շար­քե­րը բնու­թագ­րում են նկար­չի ա­վե­լի քան հի­սուն տար­վա գոր­ծու­նեու­թյու­նը:
Ան­ժե­լա ՎԱՐ­ԴԱ­ՆՅԱՆ

Լուսանկարներ

. .
Դիտվել է՝ 40864

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ